Thursday 26 October 2017

Bygg Din Forex Trading System


Bygg et aksjemarkedssystem for ditt liv Handel for å leve er en spennende ide, og aksjehandelssystemer kan gi deg det livet du vil ha. Et system er ganske enkelt et sett med regler som definerer hvordan du vil gå inn og ut av finansmarkedene for å tjene penger. Aksjemarkedssystemer fungerer fordi de eliminerer følelser, skaper konsistens og fanger en kant i markedene. Mostxa0new-forhandlere feiler og mister moneyxa0because de tar tips fra andre, de gjør det som er populært, de gjør det som høres bra ut på middagsselskaper, de gjør det som markedsføres tungt av bransjen, de bruker noen elses aksjemarked systemxa0-de gjør ikke hva som er lønnsomt Jeg tror du kan lykkes der hvor mange andre har mislyktes Du kan tjene penger på handel, xa0YOU kan leve og jobbe hvor som helst i verden, og du kan være fri for bedrifts slaveri. Bygg ditt eget handelssystem som oppfyller dine mål, passer din personlighet og gir deg livet du ønsker er svaret. Jeg kan vise deg i fire enkle trinn hvordan du kan bygge et lønnsomt system som vil fungere for deg, uansett om du vil bytte aksjemarkedet, futuresmarkedet eller valutamarkedet. Mitt mål er å hjelpe deg å lykkes ved å bygge ditt eget lønnsomme aksjehandelssystem som oppfyller dine mål og gir deg det livet du vil ha. De fleste nye handelsfolk feiler fordi de ikke har en veiledning for å hjelpe dem å bygge et lønnsomt system som passer dem. På egen hånd er dette en vanskelig reise. La meg hjelpe deg med å bli en lønnsom næringsdrivende raskt. Pass på at du også sjekker ut mitt nye nettsted på Enlightened Stock Trading for å lære å utvikle et vinnende aksjehandelssystem som passer din personlighet, dine mål og din ideell livsstil. Hvor starter jeg? Det finnes utallige kurs, dyre abonnementstjenester og systemer for salg i denne bransjen. Ingen av disse er svaret i isolasjon. . Svaret er å designe ditt eget handelssystem med en forståelse av deg selv. Noen som liker handling vil ha problemer med å handle en langsiktig ukentlig tilnærming Pasienten, som anses som person, vil finne det vanskelig å flytte inn til og ut av markedene flere ganger om dagen som en daghandler. Den som liker å være rett, vil ha problemer med en handelsstil som er feil 80 av tiden (selv om de resterende 20 gir mye penger samlet) Personen som lærer å handle mens de er i en heltidsjobb, vil finne det enklest å gjøre analysen sin etter timer, slik at jobben sin ikke lider og vil trenge en slutt på dagen systemet som imøtekommer dette Spørsmålet som de fleste nye handelsfolk spør: Hvordan gjør du penger trading ER DEN SVEENDE SPØRSMÅL Spørsmålet hver handelsmann bør spørre er: Hvordan kan jeg tjene penger handel Alle er forskjellige, soxa0you kan ikke tjene penger konsekvent å ta tips fra venner, følge nyhetsbrev, abonnere på lager tipping tjenester, lese nyhetsbrev, betale for dyre seminarer å lære hemmelige handelsmetoder. hvorfor Fordi disse tingene alle har en ting til felles - de unnlater å ta hensyn til deg. Det er mange misforståelser om hvordan man skal få konsekvent handelsoverskudd. Sannheten er at du kan bygge økonomisk frihet gjennom handel. uten å være tvunget til å se på markedene hele dagen, uten dagshandling uten høyfrekvenshandel uten scalping uten innsiden. Til tross for all hype er disse akkurat som en stressende jobb som kjeder deg til dataskjermen. Du kan ha både fritid og penger. Middels til langsiktige handelsstrategier kan gi deg dette. Min 4 trinns tilnærming til aksjemarkedssystemer De gode nyhetene er at det beste systemet ikke er komplisert eller vanskelig å designe. Uansett om du handler aksjemarkedet, futures markedet, xa0forex eller alternativer eller noe annet instrument, er det beste systemet en du bygger for deg selv slik at du forstår hvordan og hvorfor det fungerer. Min tilnærming for å veilede deg er en enkel og gjennomsiktig prosess for handelssuksess. Gjennom dette nettstedet og mine andre ressurser vil jeg hjelpe deg: Trinn 1: Angi dine handelssystemmål xa0 Trinn 2: Velg den aksjehandelsstrategien som passer best for deg Trinn 3: Bygg opp handelshandelssystemene på riktig måte Trinn 4: Dokumentér handelen din plan Når du går gjennom disse trinnene, vil du også vurdere å utvikle risikostyring og porteføljestyringsregler for å oppfylle målene dine. Velge programvaren din for å sikre at det er opp til oppgaven å utvikle et robust system. Få de beste handelsbøkene for å utvide din kunnskap. Eliminere trading feil Ixa0had dyrebar liten støtte på min egen reise til trading suksess. Det tok flere år å finne en tilnærming som ga livsstilen jeg ønsket. Mitt mål var frihet gjennom handel, ikke en full tid handels jobb. Det var svært begrenset nyttig støtte i handelsbransjen, og gode ressurser var vanskelig å finne. Jeg utviklet gradvis min forståelse av handelens psykologi og undersøkte mange handelsstrategier og investeringsstrategier. Ixa0read utallige bøker om handelssystemer, designet og testet mine egne systemer, lærte programvaren og fant veien. Mange mislykkes fordi dette er en utfordrende vei, men utfallet er vel verdt reisen. Jeg håper at deling av reisen gir deg suksess og snarveier din læringskurve til trading profitt. Hvordan lage et mekanisk handelssystem Så langt har we8217ve lært deg hvordan du utvikler din handelsplan. We8217ve diskuterte også hvor viktig det er for deg å oppdage hvilken type forex-handelsmann du er. Deretter skal vi lære deg hvordan du legger til noe kjøtt til din tynne handelsplanramme ved å vise deg hvordan du lager et forex trading system. Nærmere bestemt vil vi lære deg alt om forex mekaniske handelssystemer. Mekaniske handelssystemer er systemer som genererer handelssignaler for en næringsdrivende å ta. De kalles mekanisk fordi en handelsmann vil ta handelen uavhengig av hva som skjer i markedene. I teorien bør dette eliminere alle forstyrrelser og følelser i din handel, fordi du skal følge reglene i ditt system INGEN MATTER HVA. Hvis du gjør et enkelt søk i Google for 8220forex trading systems8221, finner du mange mange mennesker der ute som påstår at de har 8220Holy Grail8221-systemet som du kan kjøpe for noen få tusen dollar. Disse systemene gjør angivelig tusenvis av pips i uken og mister aldri. De vil vise deg at de hadde 8220 resultater8221 av deres perfekte systemer, og det vil gjøre dine øyenbryter til dollartecken mens du sitter der og si til deg selv, 8220Wow kan jeg gjøre alt dette hvis jeg bare gir denne fyren 3000. Dessuten, hvis hans system lager tusenvis av pips i uken, kan I82 gjøre pengene mine tilbake på kort tid.8221 Slow down cowboy. Det er noen ting du bør vite før du gir dem kredittkortnummeret ditt og gjør det impulskjøpet. Sannheten er at mange av disse systemene faktisk fungerer. Problemet er at valutahandlere mangler disiplinen til å følge reglene som går sammen med systemet. Den andre sannheten (er det sånn som en annen sannhet) er at i stedet for å betale tusenvis av dollar på et system, kan du faktisk bruke tiden din til å utvikle ditt eget mekaniske handelssystem gratis. og bruk de pengene du skulle tilbringe som kapital for din forex trading konto. Den tredje sannheten er at å skape mekaniske handelssystemer er det vanskelig. Det som er vanskelig følger de reglene du angir når du utvikler systemet. Det er mange artikler som selger systemer, men vi har sett noe som lærer deg hvordan du lager ditt eget system. Denne leksjonen vil veilede deg gjennom trinnene du må ta for å utvikle et forex mekanisk handelssystem som passer for deg. På slutten av leksjonen vil vi gi deg et eksempel på et system som en av FX-Men bruker, slik at vi kan vise deg hvor fantastisk vi er. (Sett inn onde latter her.) Mål av ditt mekaniske handelssystem Vi kjenner you8217re sier 8220DUH, målet med mitt handelssystem er å tjene en milliard dollar8221 Selv om det er et fantastisk mål, er it8217s ikke akkurat det slags mål som vil gjøre deg til en vellykket forex-handelsmann. Når du utvikler ditt mekaniske handelssystem, vil du oppnå to svært viktige mål: Systemet ditt skal kunne identifisere trender så tidlig som mulig. Systemet ditt skal kunne unngå deg fra whipsaws. Hvis du kan oppnå de to målene med handelssystemet ditt, har du en mye bedre sjanse til å lykkes. Den harde delen om disse målene er at de motsier seg hverandre. Hvis du har et system who8217s primære mål er å fange trender tidlig, vil du sannsynligvis bli faked ut mange ganger. På den annen side, hvis du har et mekanisk handelssystem som fokuserer på å unngå whipsaws, så vil du være forsinket på mange handler og vil også trolig gå glipp av mange handler. Din oppgave, når du utvikler ditt mekaniske handelssystem, er å finne et kompromiss mellom de to målene. Finn en måte å identifisere trender tidlig, men også finne måter som vil hjelpe deg med å skille mellom falske signaler fra de virkelige. Hvis du ikke har noen ide om hvor du skal begynne, kan du gå gjennom vår Free Forex Trading Systems tråd i vårt forum. Tonnevis av forexhandlere legger inn ideene sine for handelssystemer, så du kan finne en eller to som du kan bruke når du bygger ditt eget mekaniske handelssystem. Lagre fremgangen din ved å logge inn og merke leksjonen fullstendigHvordan du skal bygge din EA Commercial Member Ble medlem av juli 2016 131 Innlegg Ansvarsfraskrivelse: Vær oppmerksom på at denne tråden ikke har noe å gjøre med noen bestemt EA, og det vil heller ikke gi noen verdifull handelskunnskap. Jeg kunne ikke finne noen tråd der folk blir lært å bygge sin egen EA, så jeg startet denne tråden. Hvem m Jeg bare en enkel handelsmann som synes å designe vårt eget system, vil gi oss mer ledig tid. Teknisk er jeg også en designer, og har designet flere EA for stort antall mennesker, inkludert meg selv. Hva denne tråden vil tilby: Vi vil diskutere alle muligheter for en næringsdrivende å designe sine personlige systemer. Traders som har sin personlige handelsmetode, men ikke kan lage noe spesielt verktøy for seg selv, vil lære å lage det trinnvis, uansett hvor ille de er i kodingen. Hvem kan bidra her: Alle kan bidra med sin kunnskap om de ønsker å gjøre det. Nedenfor vil jeg sakte legge til Viktige lenker om ulike verktøy og studere nettsteder slik at de ikke vil gå tapt i forvirring mellom innleggene. Studie: 1. MQL4 Tutorials - De gir grunnleggende kunnskap om MQL4 programmeringsregler. 2. MQL4 Reference - De gir detaljerte kunnskaper om hver funksjon med eksempel tilgjengelig i MQL4 programmering. VERKTØY: 1. FX PRO QUANT - Det er et gratis verktøy for å generere EA og Indikatorkoder med grunnleggende funksjoner, men det er ikke mulig å utvikle kraftig kode med den. 2. EA Builder - Et kraftig verktøy for å utvikle EA og indikator av god kvalitet veldig enkelt. Selv om det ikke er helt gratis, reduseres det mesteparten av det manuelle kodingsarbeidet. 3. Quant Analyzer - Et verktøy med forhåndsprøvefunksjonalitet kan brukes til å teste EA etter ferdigstillelse. Dette er mer nøyaktig og bedre enn standard back-testresultat. 4. Forex Strategy Builder Pro - En frakoblet programvare for å lage og teste god kvalitet EA. Å ha prøveperiode på 15 dager. Eliminerer behovet for to forskjellige verktøy. Converter: 1. mql4 til mql5 - Dette nettstedet konverterer MQL4-koden til MQL5-koden gratis. Kode: Bunke av nyttige funksjoner kode som kan kopieres direkte inn og brukes. Utarbeidet av meg (DS). Dette vil spare mye tid og hjelpe deg mye og samtidig kan bidraget ditt få meg noen drinker. Hvor vanskelig vil det være å lage et EA som driver avanserte mønstre Siden avanserte mønstre bruker Fibonacci-verktøy til å måle dem tror jeg at den vanskeligste delen ville få EA til å oppdage dem og tegne dem ut. Deretter kan det være lett eller vanskelig, avhengig av stopp og mål. Id antyder at en 2x atr stopp ville være lett å lage for eksempel. Så kan vi si at du handler et kypher mønster: 1. Få EA til å oppdage dem og tegne dem ut. 2. Få parametere på EA for å justere størrelsen det skanner for mønstrene, slik at du ikke får et gigantisk mønster som burde. EA med forhåndsmønster. Virker utfordrende. Men det er ikke umulig. Når du automatiserer handelskunnskap, er delen av handel som bestemmes av enkle indikatorer kontrollert av tall, lett å kode og automatisere ettersom tallene er klare. Men den delen som avhenger av menneskelig humør som å bestemme sving høyt og svinge lavt for fibonacci verktøy er vanskelig å bestemme. For en person swing høy kan være et annet område enn din, så disse mønsteret omorganisering er utfordrende og alltid konflikt fra person til person tanker. Men når alt kommer til alt i handelsskjermbildet er bare hvert lys åpent nær høyt eller lavt, du kan bare si tall. Det er funksjoner tilgjengelig for å ta en mengde tall og gi deg ønsket resultat. ATR er bare et nummer som ikke kan endres fra person til person i noen periode, så det er enkelt å leke med det og lett kan implementeres. Slik som å åpne og stoppe som avhenger av nåværende verdi når visse bestemt antall er også enkelt å implementere. Å lage lang historie kort å bruke mønstergjenkjenning er vanskelig del, men andre ting som bare avhenger av tall er enklere enn du kan forestille deg. Hvis det er ordentlig oppdelt i små deler, kan du enkelt lage ditt automatiserte system. Ble med Nov 2015 Status: Medlem 27 Innlegg Jeg har en ea. i vil ha to funksjoner å legge til i EA. 1. Jeg vil at størrelsesstørrelsen skal dobles dersom det er to forbrytende tapende handler. For eksempel hvis startstørrelsen min er 1 mye, vil det bli 2 mye etter to sammenhengende tapende handler og 4 mye etter to flere tapende handler og så videre. mye størrelse vil komme tilbake til start masse størrelse som er 1 mye etter en vinnende handel. 2. Jeg vil at EA ikke skal åpne noen ny posisjon mellom bestemt tid. For eksempel vil jeg ikke at ea skal åpne noen posisjon mellom 3 timer og 4 timer (diagramtid) 9 timer til 10 timer, 15 timer til 16 timer og så videre . vennligst fortell meg hvordan kan jeg kode dette kommersielle medlemet Ble medlem jul 2016 131 Innlegg Jeg har en ea. i vil ha to flere funksjoner å legge til i EA. 1. Jeg vil at størrelsesstørrelsen skal dobles dersom det er to forbrytende tapende handler. For eksempel hvis startstørrelsen min er 1 mye, vil det bli 2 mye etter to sammenhengende tapende handler og 4 mye etter to flere tapende handler og så videre. mye størrelse vil komme tilbake til start masse størrelse som er 1 mye etter en vinnende handel. 2. Jeg vil at EA ikke skal åpne noen ny posisjon mellom bestemt tid. For eksempel vil jeg ikke at ea skal åpne noen posisjon mellom 3 timer og 4 timer (diagramtid) 9 timer til 10 timer, 15 timer til 16. Disse ting er veldig enkelt. omtrent 4-7 linje kode for både funksjonalitet som du har nevnt. Hvis du bruker MT4-plattformen, er det veldig enkelt. Hold tabteller for å telle antall tap i koden din. Tilbakestill telleren til null på fortjeneste ellers når telleren din når 2, multipliserer du størrelsesregulerende variabel med 2 og starter ny handel. Dette vil løse ditt første problem. For å sette fiksetid er det en funksjon som allerede er tilgjengelig H våre (), dette returnerer deg nåværende server time. så bare implementer som under int h Tim () hvis (h gt10 ampamp h lt15) allowedTrading true else allowedTrading false så før du åpner en ny handel bare sjekk at allowedTrading verdi er quottruequot og åpne nye ellers ikke åpne. EA med forhåndsmønster. Virker utfordrende. Men det er ikke umulig. Når du automatiserer handelskunnskap, er delen av handel som bestemmes av enkle indikatorer kontrollert av tall, lett å kode og automatisere ettersom tallene er klare. Men den delen som avhenger av menneskelig humør som å bestemme sving høyt og svinge lavt for fibonacci verktøy er vanskelig å bestemme. For en person swing høy kan være et annet område enn din, så disse mønsteret omorganisering er utfordrende og alltid konflikt fra person til person tanker. Men. Jeg er enig med det du sier om menneskelig humør, men jeg gjør det litt annerledes. Personlig tok jeg all subjektivitet ut av min måte å handle på et kypher mønster. I utgangspunktet hvis det ser ut som en kypher er det en kypher som vil bli handlet. Jeg har også en regel som sier at hvis cypheren er større enn skjermen min, aka x mengde stearinlys blir den ugyldig, eller hvis det er for liten, betyr det at jeg ikke vil være handel med kypere som bør handles på en annen tidsramme. som er perfekt gjennomførbart ved hjelp av en EA jeg tror. Disse tingene er veldig enkle. omtrent 4-7 linje kode for både funksjonalitet som du har nevnt. Hvis du bruker MT4-plattformen, er det veldig enkelt. Hold tabteller for å telle antall tap i koden din. Tilbakestill telleren til null på fortjeneste ellers når telleren din når 2, multipliserer du størrelsesregulerende variabel med 2 og starter ny handel. Dette vil løse ditt første problem. For å sette fixtid er det en funksjon som allerede er tilgjengelig Time (), dette returnerer deg nåværende servertid. så bare implementer som. Sir, jeg vet ikke mye om coding. it vil være til stor hjelp hvis du kan gjøre det for meg. i m vedlegger Ea-filen her. Jeg er enig med det du sier om menneskelig humør, men jeg gjør det litt annerledes. Personlig tok jeg all subjektivitet ut av min måte å handle på et kypher mønster. I utgangspunktet hvis det ser ut som en kypher er det en kypher som vil bli handlet. Jeg har også en regel som sier at hvis cypheren er større enn skjermen min, aka x mengde stearinlys blir den ugyldig, eller hvis det er for liten, betyr det at jeg ikke vil være handel med kypere som bør handles på en annen tidsramme. som er perfekt gjennomførbart ved hjelp av en EA jeg tror. I så fall er det mulig å designe kode som gjenkjenner mønsteret. Du kan tidligere angi din faste grense innenfor hvilken bare et mønster blir søkt. Jeg har egentlig ikke anelse om hva jeg skriver nå. men jeg tror det er omtrent 70 sjanse hvis du kan sette grensen mellom som du vil søke sammen med lavere grense som du vil ignorere, så kan du søke etter ønsket mønster. Hvis du er spesielt tilbøyelig til Fibonacci-verktøy, kan vi søke etter det høyeste og laveste punktet innenfor grensen din, og du kan bruke verktøyet automatisk. Likevel bør du forstå, de fleste mønsterkjenkjennelseskode er komplekse og andre. Du kan trenge neural nettverkskonsept. Det kan høres mer teknisk og vanskelig, som det er. men absolutt ikke umulig. Etter å ha lært noen triks kan du finne en vei rundt for å kompensere den. Ble medlem Sep 2016 Status: Medlem 7 Innlegg Jeg løp over denne tråden i dag og var glad jeg gjorde. Jeg prøver å kode noe selv og jeg har null koding erfaring. Som null. Men jeg vil heller lære koden enn at noen gjør det for meg. Jeg tok en programmeringsklasse i videregående skole for mange år siden og har sett over noen kodeskript, og det virker ganske logisk og lærbart på ganske kort tid. Med kort tid mener jeg for det jeg ønsker å gjøre med det. I utgangspunktet vil jeg bare legge til en varslingsfunksjon til en allerede eksisterende kode. Virker enkelt nok. Jeg bruker pine editor for koden på tradingview plattformen. For å komme i gang trenger jeg en ressurs for tillatte syntaks og en slags enkel å lese opplæring. Slutproduktet ville være å sende meg et varsel når prisen treffer et daglig eller ukentlig dreiepunkt, ikke sluttprisen bare når som helst. Jeg vil at den skal sende meg et varsel bare en gang i 5minute span for tilstanden skjønt. Som om prisen berører en pivot på et 5 minutters stearinlys, så rekker og berører det igjen på samme lys, jeg vil bare ha en melding som skal sendes til meg i det 5 minutters stearinlyset. Det neste 5 minuttet stearinlys kan sende meg en annen melding. Eventuell hjelp ville bli verdsatt Kommersiell Medlem Ble medlem Jul 2016 131 Innlegg Jeg løp over denne tråden i dag og var glad jeg gjorde. Jeg prøver å kode noe selv og jeg har null koding erfaring. Som null. Men jeg vil heller lære koden enn at noen gjør det for meg. Jeg tok en programmeringsklasse i videregående skole for mange år siden og har sett over noen kodeskript, og det virker ganske logisk og lærbart på ganske kort tid. Med kort tid mener jeg for det jeg ønsker å gjøre med det. I utgangspunktet vil jeg bare legge til en varslingsfunksjon til en allerede eksisterende kode. Virker enkelt nok. Jeg bruker. Det kan løses som dreiepunkt beregnes ut fra et lys åpen, lukke høyt lavt, så det er ikke vanskelig å beregne tallene. Det du gjør med det beregnede resultatet, er bare opp til deg. Hvis du vil legge til varsel, er varslingsfunksjonen bare en enkelt linje med kode som kan produsere varsel når den brukes. Under koden er hvordan pivotpunktet er beregnet. Den delen jeg har skrevet ut er den reelle beregningsdelen. Andre koden brukes hvis du vil tegne en indikator eller vil ha forhåndsberegningslinje, slik at de lagres i en buffer (et lagringsområde for flere verdier) som kan kontrolleres sistnevnte. Deretter kan du alltid skanne hele bufferen med din nåværende prisverdi, og hvis den treffer en verdi, ring din varslingsfunksjon. Jeg vet for øyeblikket, det vil forvirre og vanskelig for deg å forstå. vær så snill å bære med din skuffelse .. for (jeg begrenser i gt 0 i--) hvis (Highi1 gt LastHigh) LastHigh Highi1 ---- hvis (Lowi1 lt LastLow) LastLowLowi1 hvis (TimeDay (Timei) TimeDay (Timei1)) P LastHigh LastLow Closei1) 3 R1 (2P) - LastLow S1 (2P) - LastHigh R2 P (LastHigh - LastLow) S2P - (LastHigh - LastLow) R3 (2P) (LastHigh - (2LastLow)) S3 (2P) - ( 2 LastHigh) - LastLow) LastLow Openi LastHigh Openi ---- ObjectMove (quotPivotquot, 0, Timei, P) ObjectMove (quotSup1quot, 0, Timei, S1) ObjectMove (quotRes1quot, 0, Timei, R1) ObjectMove (quotSup2quot, 0, Timei, S2) ObjectMove (quotRes2quot, 0, Timei, R2) ObjectMove (quotSup3quot, 0, Timei, S3) ObjectMove (quotRes3quot, 0, Timei, R3) PBufferi P S1Bufferi S1 R1Bufferi R1 S2Bufferi S2 R2Bufferi R2 S3Bufferi S3 R3Bufferi R3 Ingen ide fra hvor til å begynne med. Vel, la meg dele EA-design i fem hoveddeler. 1. Først må du ha din personlige handelsstil. Din EA er bare en skygge av deg og er bygget i ditt eget bilde. 2. Skriv ut handelsmetoden eller flytskjemaet i et papir slik at du ikke blir forvirret under utformingen. 3. Tenk på hvordan du kan dele din handelsmetode i små deler slik at vi kan generere så mye kode som mulig før du faktisk skriver den manuelt. 4. Monter din lille kodenavn i henhold til flytskjemaet og sving. kunne ikke enig mer quot1. Først må du ha din personlige handelsstil. Din EA er bare en skygge av deg og er bygget i ditt eget image. quot Jeg er en Windows-programmerer i over 10 år, her er min mening: - der i ingen forbindelse mellom handelsstrategi og programmering - handler handelsstrategi om din egen stil motstående markeder - EA, derimot, handler om programmering, hvordan du snakker med en maskin, med et programmeringsspråk, i dette tilfellet er det du snakker med MT4 i MQL-språk, så det handler om LOGIC. så etter min mening lærer du MQL, lærer matematikk, skjerper din logikk, med at du kan bygge EA basert på din egen strategi, eller prøve å bygge en basert på en annen ide. Yup, jeg forsto deg. Meg en programmerer også. Ingen lovbrudd. Men i tilfelle handel, vil læring bare for å kode ikke gjøre noen hjelp. Det er som du vet alfabeter, men har ingen anelse om hvorfor en setning dannes. Videre er det ikke noe poeng i å kode en EA hvis du ikke vet hva du kodes for. Dette skjer med mange mennesker de ender med et automatisert system som de har opprettet uten handelsvitenskap og til slutt de selv ikke stoler på sitt eget system. Så de prøver å selge den for å tjene penger. Hvis en person bare vil lage et automatisert system uten behov for handel med det systemet, er Forex forum ikke det rette stedet. Det er mange programmeringsforum tilgjengelig, de kan lett lære seg der. Jeg tror at folk som besøker dette forumet er handelsfolk.

No comments:

Post a Comment