Saturday 28 October 2017

Forex Mentor Program Gjennomgang


Forex Trading Anmeldelser Hvilke forex trading funksjoner betyr og hvorfor konto og portefølje konto og portefølje informasjon refererer til data og visningsalternativer knyttet til den finansielle kontoen og transaksjonsinformasjon av en forex konto. Alle de beste forexmeglerne vil oppdatere kontoinformasjon i sanntid, vise kontosaldoer, og gi historierapporter og uttalelser. Mens konto - og porteføljeinformasjon er relativt viktig, er det sikkert å anta at de fleste forex meglere tilbyr de viktigste funksjonene. En investor som krever spesifikke porteføljerapporteringsfunksjoner, vil kanskje ha en tøffere titt på funksjonene i denne kategorien. Viktigste konto - og porteføljefunksjoner Kontohistorie Rapporter 8211 Du kan opprette rapporter eller vise uttalelser av porteføljen eller kontoinformasjonen. Last ned Statements 8211 Du kan laste ned kontoutskrifter. Eksporter data 8211 Du kan eksportere porteføljen eller kontodata. GainLoss 8211 Du kan kjøre gevinst og tap rapporter for skatteplanlegging. Bestillingsstatus og balanse 8211 Du kan raskt se dine nåværende handelsstillinger, åpne bestillinger og kontosaldo. Realtidsoppdateringer 8211 Kontosaldoer oppdateres i sanntid. Kors Valutapar Par Kors Valutapar omfatter sekundære valutaer som handles mot hverandre og ikke mot amerikanske dollar. Eksempler inkluderer EURJPY, EURGBP og CADJPY. Denne kategorien representerer et annet sett med høyt omsatte valutapar som mest anerkjente meglere tilbyr. Kategorien Cross Currency Par er spesielt viktig for en forex trading konto denominert i en annen valuta enn amerikanske dollar, eller for mer avanserte handelsfolk som utnytter avvik mellom andre økonomier. Viktigste kryssvaluta-paret har AUDJPY 8211 Megler tilbyr handel i Australian Dollar vs Japanese Yen valutapar. CADJPY 8211 Mekleren tilbyr handel i det kanadiske dollar mot japansk yen valutapar. CHFJPY 8211 Megler tilbyr handel i det sveitsiske franc mot japanske yen valutapar. EURAUD 8211 Megler tilbyr handel i Euro-vs. Australian Dollar-valutaparet. EURCHF 8211 Mekleren tilbyr handel i Euro vs. Swiss Franc valutaparet. EURGBP 8211 Megler tilbyr handel i Euro-vs. British Pound-valutaparet. EURJPY 8211 Megleren tilbyr handel i euro mot japansk yen valutapar. GBPCHF 8211 Megleren tilbyr handel i det britiske pundet mot det sveitsiske francs valutapar. Major Valuta Par Major Valuta Par er de viktigste, mest omsatte verdensomspennende valutapar tilgjengelig gjennom en forex megler. Disse parene består av valutaer fra verdens mest utviklede økonomier, inkludert Europa, Japan, Canada og Australia. Et stort valutapar opprettes når en av disse valutaene handles mot amerikanske dollar. Eksempler inkluderer EURUSD og USDCAD. Major Valuta Par er en viktig kategori fordi disse parene representerer de mest omsatte og likvide valutamarkedene i forex trading. Viktigste store valutapar har AUDUSD 8211 Megleren tilbyr handel i den australske dollaren mot US-dollar-valutaparet. EURUSD 8211 Mekleren tilbyr handel i euro mot amerikanske dollar valutapar. GBPUSD 8211 Megler tilbyr handel i det britiske pundet mot amerikanske dollar-valutaparet. NZDUSD 8211 Brokeren tilbyr handel i New Zealand Dollar vs US Dollar valutapar. USDCAD 8211 Megler tilbyr handel i US Dollar-dollar mot kanadiske dollar valutapar. USDCHF 8211 Megleren tilbyr handel i US Dollar-valutaen mot Swiss Franc-valutaparet. USDJPY 8211 Megler tilbyr handel i US-dollar vs japansk yen valutapar. Trading Technology Trading Technology omfatter all teknologi som muliggjør utførelse av en handel, samt verktøy for å forenkle handel eller gjennomføre avanserte strategier. Trading Technology-kategorien inneholder et spekter av funksjoner, fra varsler og sanntidsnotater til de mer avanserte funksjonene som automatisert handel og betingede ordrer. Trading Technology er en av de viktigste kategoriene når man vurderer en forex megler fordi evnen til å utføre en valgt strategi er svært viktig når forex trading. Viktigste handelsteknologiske funksjoner Alerts 8211 Du kan sette opp personlige varsler for porteføljen din. Automatisert handel 8211 Du kan plassere handler ved å sette automatiserte utløsere. Betingede bestillinger 8211 Du kan legge inn bestillinger som umiddelbart når utføres, utløser eller kansellerer en annen ordre. Tilpasningsgrensesnitt 8211 Oppsett og funksjoner på handelsplattformen kan tilpasses og endres. I Chart Trading 8211 Du kan bruke kartverktøyene til å faktisk plassere handler. Real-time Charts 8211 Real-time oppdatering charting verktøy er tilgjengelig gjennom megleren. Real-time Quotes 8211 Aktuelle tilbud er tilgjengelig i sanntid. Kundeservice og support Kundeservice og support er tilgjengeligheten av forex broker8217s supportkanaler. Forex meglere med den beste støtten er tilgjengelig i alle åpningstider gjennom flere kanaler, inkludert live chat, e-post og telefon. Noen av de beste forexmeglerne har også detaljhandel steder hvor du kan snakke med noen i person. Støtte spesielt saker for online forex trading fordi forex markeder handler døgnet rundt, noe som krever tilgang til støtte hele tiden. Viktigste kundeservice og supportfunksjoner E-post 8211 Du kan få tilgang til kundestøtte via e-post. Live Chat 8211 Du kan få tilgang til kundesupport via live chat. Telefon 8211 Du kan få tilgang til kundesupport via telefon. Handelstidsstøtte 8211 Du kan få tilgang til kundesupport i løpet av de fleste handelstidene. Mobile Trading Mobile Trading er muligheten til å få tilgang til en handelskonto ved hjelp av en mobil enhet. Mobile Trading omfatter tilgjengeligheten av dedikerte apper for en rekke enheter, funksjonaliteten til funksjonene i mobilappen, og hvordan brukerne har vurdert applikasjonen. Mobil handel fortsetter å vokse i betydning som kvaliteten på applikasjonene forbedrer for å møte etterspørselen etter høy ytelse, på-tide handelsverktøy. Viktigste mobile handelsfunksjoner Android 8211 Megleren tilbyr en app for Android-enheter. BlackBerry 8211 Megleren tilbyr en app for BlackBerry-enheter. Opprett varsler 8211 Du kan opprette varsler med ett eller flere av de mobile handelsapplikasjonene. Favoritt App Store Anmeldelser 8211 Tre eller flere stjerner har blitt tildelt broker8217s iPhone-app fra brukere i Apple App Store eller Google Play. iPad 8211 Megleren gir en app til iPad. iPhone 8211 Megleren gir en app til iPhone. Mobile Research 8211 Forskningsfunksjoner er tilgjengelige ved hjelp av en av de mobile applikasjonene. Mobil Nettsted 8211 Megleren tilbyr et eget mobilnettsted for å få tilgang til kontoen din fra en mobil nettleser. Plasser handler 8211 Du kan plassere handler med mobilenheten. Porteføljesporing 8211 Du kan spore porteføljen din ved hjelp av en mobil enhet. Streaming Quotes 8211 Streaming sitater på mobile enheter er tilgjengelige. Forskning er de ressursene som en forexmegler gir sine kunder for å hjelpe dem med å ta avgjørelser og forstå markedsaktivitet. Forskningen som tilbys av de beste forexmeglerne inkluderer avansert kartleggingskapasitet, tredjepartsforskning, forskningsrapporter og markedskommentarer. Forex trading kan være svært datamaskindrevet, og noen forex meglere tilbyr handelsfolk tilgang til historiske data slik at de kan back-test strategier før allokering av ekte penger. Forskning er en viktig kategori for handelsmenn som leter etter hjelp til å ta beslutninger, samt uavhengige handelsmenn som søker bekreftelse på en handel eller en annen mening. Noen av de mer selvstyrte meglerne tilbyr mindre forskningsfasiliteter fordi de imøtekommer mer avanserte handelsfolk som betaler for tredjepartsforskning. Viktigste forskningsfunksjoner Diagram 8211 Du har tilgang til diagrammer, slik at du kan utføre forskning på investeringsprodukter. Historiske data 8211 Megleren gir deg tilgang til historiske valutakursdata. Markeds Kommentar 8211 Du har tilgang til markedskommentarer fra eksperter utenfor. Nyheter 8211 Du har tilgang til daglige markedsnyheter og oppdateringer fra tredjepartstjenester. Forskningsrapporter 8211 Megleren gir deg ulike forskningsrapporter. Handelsplattformer Handelsplattformer dekker de forskjellige programvareplattformene som er tilgjengelige for forex trading levert av megleren. Handelsplattformer kan variere basert på trader8217s behov og er ofte kategorisert som en standard eller profesjonell plattform. Ekstra plattformer inkluderer mobile plattformer for å utføre handler på farten og virtuelle plattformer for å teste strategier uten å risikere penger. Trading Platforms er en viktig kategori hvis en handelsmann ser etter en forex megler som kan møte trader8217s behov når de endres. Viktigste handelsplattformfunksjoner Mobile 8211 Mekleren tilbyr en plattform for å utføre handler på en mobil enhet. Profesjonell 8211 Mekleren tilbyr flere plattformsnivåer, inkludert en profesjonell plattform. Standard 8211 Mekleren tilbyr flere plattformnivåer, inkludert en standard plattform. Virtual Trading 8211 Megleren tilbyr en virtuell konto for kundene å øve handel uten å risikere noen faktiske penger. Innledende tilbud Forex meglere tilbyr ofte kampanjer for å tiltrekke seg en potensiell kunde. Eksempler på insentiver inkluderer innledende tilbud for å åpne en konto og kundehenvisningsprogrammer. Andre tilbyr gratis handelsdemoer, slik at handelsmenn kan øve forex-handel før de forplikter seg til megleren. Incitamenter er ansett som svært viktige fordi de generelt ikke er relatert til de faktiske tjenestene til megleren, men det kan være fint for enkelte kunder å være oppmerksomme på potensielle bonuser da de tar en avgjørelse mellom to forex meglere. Viktigste introduksjonstilbud funksjoner Gratis Demo 8211 Du kan få tilgang til en gratis handelsdemo, slik at du kan prøve en av handelsplatformene. Henvisningsprogram 8211 Du kan belønnes for å henvise en venn til megleren. Spesialtilbud 8211 Spesialtilbud for nye forhandlere som åpner en konto er tilgjengelig. Andre investeringsprodukter Andre investeringsprodukter består av andre investeringsprodukter som en forexmegler gjør tilgjengelig for noen til å handle. Andre investeringsprodukter inkluderer aksjer, futures, opsjoner og CFDer. Dette er en mindre viktig kategori fordi de fleste forexhandlere er høyt spesialiserte, men det kan være en mer viktig kategori for profesjonelle handelsfolk med kompetanse på tvers av flere produkter. Mest vanlige investeringsprodukter CFDs 8211 Megleren gir andre instrumenter som avgjøres som Kontrakt for Difference Futures 8211 Megleren leverer handel med noen futuresprodukter. Alternativer 8211 Megleren gir handel med noen alternativer produkter. Aksjer 8211 Meklen gir handel med enkelte aksjer. Trading Education Education er alle ressursene en online forex megler tilbyr for å hjelpe sine kunder å lære om forex trading og navigere plattformen. En forexmegler som utmerker seg i opplæringsopplæringskategorien, tilbyr jevnlig webinars og videoer slik at handelsmenn kan komme raskt frem, lære nye konsepter i forex trading, og lett bli vant til broker8217s plattform. I tillegg gir de beste forex meglere et ypperlig handelssamfunn for å lette utvekslingen av handelsideer. Utdanning er mindre viktig for en avansert investor, men en nybegynner drar stor nytte av kursene og webinars tilbys av de fleste forex meglere. Viktigste handelsopplæringsfunksjoner Kurs 8211 Du kan få tilgang til pedagogisk handel eller investeringskurs fra megleren. Ordliste 8211 En ordliste med viktige investeringsbetingelser er gitt av megleren. Live Seminarer 8211 Du kan delta i live-person-seminarer rundt om i landet fra megleren. Trader Community 8211 Du har tilgang til et nettbasert fellesskap for å ha diskusjoner og dele råd med andre handelsfolk. Videoer 8211 Du kan se treningsvideoer på broker8217s plattform. Webinars 8211 Webinarer er tilgjengelige for å hjelpe deg med å lære om investeringsprodukter. Forex Trader 038 Mentor Marc Walton, Forex Trader 038 Mentor Hei, velkommen til Forex Training Academy. Jeg heter Marc Walton. Jeg begynte å lære å handle forex hjemmefra i 20022003. Trading forex er ikke en enkel ferdighet å skaffe seg, og det tok meg nesten 3 år før jeg faktisk kunne gi meg tittelen på Marc Walton forex-handelsmann. Siden den gang har jeg handlet forex veldig lønnsomt for meg selv, privatpersoner og til og med et hedgefond. Gratis Forex eBook I 2008 skrev jeg en eBok Hvordan Trade Forex. Dette detaljerte min reise fra forex newbie til lønnsom fx trader amp hvordan du kan følge min ledelse. Hvis du vil ha en gratis kopi, fyll ut boksen øverst til høyre på denne siden. Du vil også da ha fri tilgang til et komplett, enkelt og lønnsomt forex trading video kurs. Jeg har siden gitt bort over 16.700 eksemplarer av boken som hjalp meg med å bestemme, med Dean Saunders, å lage et forex-mentorprogram for å hjelpe nye handelsmenn å lære å handle forex for seg selv. Forex Mentor Program Vi opprettet en høyverdig, lav pris forex mentor program hvor vi lærer folk de grunnleggende ferdighetene som kreves for å lære å handle forex OG vi gir daglig analyse av hvor vi tror prisen vil gå neste dag. Dette er slik at medlemmene kan se hva vi ser på forsterker lære å handle forex for seg selv. Jeg er ofte spøkelsesaktig nøyaktig i min spådommer, vi har fem stjerner og 100-tallet av attester takker oss for vår innsats. Vi har nå mange vellykkede studenter som er glade forsterkere villig til å gi tilbake til samfunnet og tilby hjelp og råd via forexforumet til nye medlemmer. For øyeblikket har vi et spesialtilbud hvor du kan teste vår forex-mentorprogram (få tilgang til alle områder) for kun 1 for de første 7 dagene (få tilgang til alle områder). Her er lenken til spesialtilbudet: forexmentorpro prøve tilbud. For de som foretrekker mer avansert nivåopplæring inkludert ukentlige live-økter, jobber i små grupper, så ta en titt på vår Professional Traders Course: Pro Traders Kurs Du må ha tid og vilje til å fullføre dette kurset. Det vil ta pågående arbeid, innsats, utholdenhet fra din side for å lykkes etter at den er ferdig, men belønningene kan være enestående for de som gjør det. Heltid, hjemmebaserte, kvalifiserte forexhandlere, kan lage seks figurer i året (vanlig ansvarsfraskrivelse gjelder). Hvis du vil sjekke ut treningsmetodene, klikker du på den oransje knappen nedenfor (det er helt 100 gratis, ingen strenger vedlagt) 8220For å motta DIN gratis videoopplæring Course8221.ForexMentor (Peter Bain) Anmeldelse Besøkende Frank, du reagerte på min anmeldelse av Forexmentor og spesielt mine kommentarer re. tjenestene du oppgav. Jeg har ikke noe ønske om å gjøre dette personlig og respektere ditt svar. Jeg tar imidlertid et problem i avsnittet ditt. Jeg ville bare ta et øyeblikk for å svare på dine rettferdige kritikk av arbeidet jeg har gjort med Forexmentor, ikke med en defensiv eller avvisende holdning på noen måte, men bare kanskje for å prøve å adressere dine velskrevne poeng. For det første er Fibonacci Swing Trader ikke lenger tilgjengelig, ikke fordi det ikke virker, men fordi vi bestemte oss for å overføre kurset og tjenesten til FXM Trend Trader, for å møte mange forespørsler vi hadde mottatt over en periode på mange måneder for å gi EA-støtte. En rekke FST-medlemmer hadde indikert et ønske om en eller annen form for automatisering for å muliggjøre handelsinngang på 4-timers fortsettelsesmønstre, som de ofte ikke kunne være tilgjengelige for innenfor sine egne foretrukne handelstimer. For å sørge for at mekaniseringen virkelig forlangte at vi finjusterte handelsreglene slik at de var mottagelige for EA-programmering. Og derfor bestemte vi oss for å gi tjenesten en ny identitet. Det var godt over et år siden nå, og det har ikke blitt gjort noen substantielle endringer siden. O. k så du endret Fibonacci swing trader systemet. hva skjedde med min kopi av systemet eller en oppdatert kopi av systemet jeg har kjøpt andre kurs fra Forexmentor, inkludert det gjentatte valutakurset fra Vic og Kelvin Thornley trend-tradersystemer. De selges, som alle Forexmentor-nettkurs som livstid accessviewing. If jeg logger på kontoen min er de tidligere nevnte kursene det for meg å vurdere gå over. Din Fib swing trader kurs har imidlertid forsvunnet av kontoen min sammen med 199 jeg betalte for det. Så hvis det ikke er et nytt kurs hvorfor ikke det nye oppdaterte kurset tilgjengelig for meg eller som andre misfornøyde tidligere medlemmer nevnt en full refusjon for et kurs som klart i det skjemaet fungerte bare. Jeg beklager Frank, men jeg tror du fornærmer vår intelligens. Du har åpenbart ompakket det tidligere kurset, forlot de tidligere medlemmene høyt og tørt og videresolgt det. Du vil ha min respekt når du innrømmer feilen din og begynner å refundere folk som kjøpte Fib Swing Trader i god tro og ble igjen med ingenting. 2014-01-02 5 Stjerner Etter å ha lest Frank Pauls respons som kunde hos Forexmentor, ønsket jeg å gi mine egne tanker etter å ha kjøpt en rekke kurs og tjenester de siste 2 årene. Som allerede nevnt består Forexmentor av en rekke individuelle Forex-eksperter som produserer sine egne coursesservices under Forexmentor-paraplyen, og i min erfaring kan kvaliteten variere massivt. For det første gir jeg 5 stjerner uten å nøle med Vic Noble. Denne fyren snakker så mye fornuft og er en utmerket lærer. Han i selskap med Shirley Hudson har slått min handelsrunde i de siste par årene ved å begynne med å bruke deres Recurring Forex mønster kurs. Jeg også senere abonnerte på den daglige RFP oppdateringstjenesten og Coaches Corner som Vic går to ganger i uka. Jeg er nå en lønnsom handelsmann og kan ikke anbefale dette nok. Hva jeg fant beroligende er det viktigste mønsteret (Vic Trade) som brukes i kurset, blitt brukt av Vic-studenter i årevis, og fortsetter å fungere effektivt. Det trenger ikke å justere hvert par måneder for å få det til å fungere. Jeg kan se det en kilometer unna og Jeg bruker den i forbindelse med pengehåndtering, trendprofil osv. undervist av Vic. Dette for meg er så godt som det blir, jeg ser ikke noe annet sted for mirakelsystemer. De 5 stjernene er for Vic og ovenfor. I desember 2011 da jeg fortsatt var på utkikk etter suksess, kjøpte jeg Frank Pauls Fibonacci Swing Trader-kurset etter å ha blitt sendt så mange e-postmeldinger om suksessen sin. Min første bekymring var at kurset jeg så på nettet, allerede hadde blitt tweaked noen måneder etter å ha blitt utgitt selv den nye versjonen var ikke tilgjengelig, så du måtte se den gamle versjonen og deretter lese noen notater for de nye reglene. Dette gjorde det forvirrende. Noen få måneder på det ble tweaked igjen til versjon 3. Jeg likte ikke systemet likevel, men det er en personlig ting. Jeg hadde også liten tillit til et system som er et pågående arbeid med å ha deltatt med 199. Jeg merker at dette kurset ikke lenger er tilgjengelig på Forexmentor-nettsiden, så gjett at det bare ikke fungerte. Jeg så Frank da produsert sitt FX-system Lab-kurs, Jeg tror på et nytt system hver måned. Jeg har mange systemer på hyllen min kanskje jeg burde begynne å selge dem. Jeg ser Frank har nå produsert et Forex-nyheter Breakout Trading system. Så mitt spørsmål er hvorfor så mange systemer. Hvorfor ikke en gang testet pålitelig system med daglige oppdateringer som Vic har produsert. Jeg beklager Frank, men det er så lett å fortsette å produsere system etter at systemet har solgt, mye vanskeligere enn faktisk trading. Det er min personlige mening som jeg tror jeg har krav på være en kunde av Forexmentor. Jeg tror at på dette tidspunktet, gitt at det er mennesker som Tim Merritt, som åpenbart aldri ble undervist i nok oppførsel av moren til å vite bedre enn å adressere folk som ble møtt med hva som helst angrep av barnslig, petulant navneskrift, føles han å spytte , det er ikke verdt å bruke lenger tid på dette forumet, og snakke med folk som Tim Merritt. I balansenes interesse vil jeg forlate min siste innlegging til dette nettstedet ved å dele en tilbakemelding jeg nylig mottok fra en undersøkelse som faktisk ble felt til Vic Noble og Shirley Hudsons service (på sin side sendt videre til meg av Peter Bain): Jeg vet Dette er ikke en skjønnhetskonkurranse, men hvis du vil ha et perfekt eksempel på hvordan du leverer en godt kontrollert, fast, konsistent og inspirerende læringsmetode, så se ikke lenger enn Frank Paul. Han er rett og slett enestående, og han leverer en leksjon for oss alle. Jeg vet fra mange års undervisning i Business School hvor lett det er å glemme at studenten trenger en langsom, full og jevn levering for å sørge for (så langt som mulig) at han har fått det. Nå spør jeg deg, Tim Merritt, hvordan kan du begge være riktige Hvordan kan Frank Paul være en dud, loser, null, og samtidig har noen andre tilbakemelding som det ovenfor å tilby som er diametralt motsatt Anyways, sa nok. Jeg kommer ikke til å senke meg selv ved å ha noen videre samtaler med navnekallende online troll som Tim Merritt. Jeg er helt enig med steven og ross, denne franken Paul er en total dud. Jeg mener denne katten er en stor null. Vi skjønner at alle bare gjør ting greit, vi er alle ganske mye å si simulære ting. Det er noen gode ting som kommer ut av Forex-mentor, det kommer ikke bare via Frank Paul. Du bytter kurs frank som de fleste bytter sokker. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Peter Bain holder deg rundt. Jeg vil ikke komme inn i den personlige enden av deg og Peter Bain, men det er ikke på grunn av din evne til å handle. Jeg beklager ærlig, men var medlem av fibrengjøringsprogrammet i flere måneder, og du minner meg om en slange som prøver å slitte ut av et stramt sted. og det er flere mentorer som har lært det samme flotte kurset i mange år, så jeg vet ikke hvor du tror du går med den. ærlig, jeg vil gjerne få refundert pengene mine som du scammed meg for. og så langt som forex mentor går det er rart hvordan kvaliteten på mentorene varierer så mye. fra vic noble og chris lori til denne laim duck frank paul å bringe opp baksiden. Takk for din anmeldelse lagt inn nedenfor. Jeg tror at dine kommentarer er rettferdige og ment å være konstruktiv, snarere enn skadelig. Jeg er glad for at du har funnet suksess med Vic Nobles RFP-kurs, og at du er fornøyd med instruksjonen. Jeg er helt enig med deg i at Vic er en førsteklasses instruktør og coach. Jeg ville bare ta et øyeblikk for å svare på dine rettferdige kritikk av arbeidet jeg har gjort med Forexmentor, ikke med en defensiv eller avvisende holdning på noen måte, men bare kanskje for å prøve å adressere dine velskrevne poeng. For det første er Fibonacci Swing Trader ikke lenger tilgjengelig, ikke fordi det ikke virker, men fordi vi bestemte oss for å overføre kurset og tjenesten til FXM Trend Trader, for å møte mange forespørsler vi hadde mottatt over en periode på mange måneder for å gi EA-støtte. En rekke FST-medlemmer hadde indikert et ønske om en eller annen form for automatisering for å muliggjøre handelsinngang på 4-timers fortsettelsesmønstre, som de ofte ikke kunne være tilgjengelige for innenfor sine egne foretrukne handelstimer. For å sørge for at mekaniseringen virkelig forlangte at vi finjusterte handelsreglene slik at de var mottagelige for EA-programmering. Og derfor bestemte vi oss for å gi tjenesten en ny identitet. Det var godt over et år siden nå, og det har ikke blitt gjort noen substantielle endringer siden. Jeg bør også nevne at mens det kan virke som en mistanke om at et bestemt kurs eller en tjeneste tilbys, og senere er det ikke, men realiteten er at det tar mye tid og krefter for å holde en ukentlig eller daglig støtte service nåværende, og derfor kan ingen mentor muligens forventes å gi løpende innholdsoppdateringer for alt som heshe noensinne har publisert. Jeg tilbringer 7-8 timer per dag fem dager i uken på egen hånd, og en annen 3-4 timer per dag på daglig innhold for FXM Trend Trader-tjenesten. Med en tidsplan som det, kunne jeg ikke muligens opprettholde en egen tjeneste (for eksempel FST), da det ikke er nok tid på dagen for så mye dekning. Vic Noble og andre mentorer har tilbudt andre kurs og tjenester tidligere, som ikke lenger støttes aktivt, men det betyr ikke spesielt at de ikke lenger fungerer, det er bare å fokusere på de 1-2 tingene vi gjør best betyr nøyaktig det - med fokus på disse tingene og ingenting annet. Jeg tar også poenget ditt om muligens for mange systemer i forhold til FX SystemsLab-serien. Jeg kan bare angi så tydelig og utvetydig som jeg kan at SystemLabs hensikt ikke er å selge systemer for egen skyld. Jeg vet fra personlig erfaring at reisen til å bli en fullverdig lønnsom næringsdrivende innebærer å nedsette deg selv i en rekke forskjellige konsepter, tilnærminger og metoder, hvorfra du knytter sammen biter og stykker som snakker til din personlige situasjon. Jeg har aldri lært fra bare én metode og bare en lærer selv, og jeg mistenker at det trolig er sant for alle lønnsomme handelsmenn. Du kan prøve å få tilgang til gratis biter og biter av informasjon på Internett for å gjøre det, men la oss innse det, det store flertallet av gratis ting som er lagt opp på nettet, er enten skimpy presentert, overfladisk, eller noen ganger til og med flat-out feil. Det vi har trøtt å gjøre med SystemsLab-serien, gir omfattende og faglig dokumenterte handelsideer som forhåpentligvis gjør det lettere å utvikle seg gjennom en lærekurve mer effektivt enn det ville være å navigere gjennom labyrinten av informasjon som er tilgjengelig på nettet. Hvis du i stedet har funnet en tilnærming som fungerer for deg uten hylle, så er det bra - din lærekurve er ferdig. Men det er mange som vil utforske andre alternativer og tilnærminger, og det er behovet SystemsLab ble designet for å adressere. Jeg håper ingen av de foregående kommer over som noe annet enn en oppriktig og åpenbar intensjon om både å anerkjenne og svare på dine kommentarer Ross. På vegne av Forexmentor, Id liker å takke for din støtte som en nåværende og tidligere medlem. Med vennlig hilsen Frank Paul Det er virkelig uheldig at Internett gir midler for enkelte mennesker til å engasjere seg i feige karaktermordforsøk fra den komfortable anonymiteten til datamaskinens arbeidsstasjon, og gjemmer seg bak bekvemmeligheten av åpenbart falske brukernavn. Det er den samme typen søppel som fortsetter med nyhetsmeldingsbrett og en rekke andre fora der folk i utgangspunktet kan lufte sine personlige frustrasjoner ved å angripe andre med den mest ekstreme (og ofte ubegrunnede) vitriolen som de er i stand til å kalle. Det som jeg leser her i noen av de åpenbare eksemplene på denne typen ting som er rettet mot meg, er ikke noe ansvarlig forsøk på konstruktiv eller rettferdig kritikk, men heller noen uinformerte yahoo som synes det er greit å fullstendig smøre noen uten bruk av faktum. Det eneste jeg kan konkludere med i disse tilfellene er at den personen som retter seg ut, sannsynligvis har mangel på personlig modenhet eller ferdighet til å ta de handelsverktøyene de har fått, og bruke dem på en disiplinert måte, så hva de skal gjøre, gjør de Simple : Bare slam personen som forfattere verktøyene. Med anonymitet og uten bruk av personlig ansvar for å gjøre disse smørene. Jeg kunne gå inn i store detaljer som gir mange tilbakekallelser til noen av de spissede grunnløse kritikkene jeg ser her, men ærlig talt så mange av dem er så latterlige som ikke engang verdsette et svar. Som ett eksempel merker jeg den (såkalte) anmelderen nedenfor som tar meg til oppgave for ikke å snakke fonetisk korrekt japansk i Ichimoku-kurset jeg presenterte i FX SystemsLab-serien. Virkelig Det slår deg som en begrunnet kritikk av det aktuelle kursinnholdet For posten gjorde jeg klart klart i det bestemte kurset, på en klar men lette måte, at jeg ganske sikkert ikke er en taler av det japanske språket, og jeg gikk til og med så langt som å be om unnskyldning på forhånd for en feiluttale av de aktuelle vilkårene. Men jeg tror det ville være langsomt i det ytterste for å antyde at min uttale var så dårlig at man ikke engang kunne forstå hvilke spesifikke kartelementer jeg refererte til. Jeg tror det er også utrolig middelmådig å slam noen for et uttalelsesproblem som de selv tok seg tid til å ta opp på en proaktiv måte. Så hva jeg ikke snakker fonetisk korrekt japansk Når ble det noen gang blitt et bestemt krav til å lære Forex trading metoder. Id å like å spørre den såkalte anmelderen i spørsmålet hvor mange fremmedspråk han snakker flytende og elegant jeg kunne gå videre og på å adressere andre på samme måte latterlige og helt grunnløse smører som er presentert i avsnittene nedenfor, men ærligvis har jeg bedre ting å gjøre med tiden min enn å svare på de som mangler sosialgratulerer, men som helst engasjerer seg i formidling av forfalskning og forringelse enn å gi nyttig og konstruktiv tilbakemelding. Heldigvis kan jeg ta hjerte i å referere til de mange hundrevis av hundrevis av positive tilbakemeldinger og e-postmeldinger jeg har mottatt i løpet av årene fra menneskene Ive jobbet med som gir en nyttig teller til noen av de gratuitøse drømmene som utgir seg for å være en begrunnet gjennomgang av noe slag som vises på denne siden. Vanligvis vil jeg aldri adressere kommentarer fra en nåværende eller tidligere kunde på denne måten, men jeg nekter å la stå uoppfordret søppelinformasjon av den typen som har blitt presentert her. Få widget kode Forex Anmeldelser og rangeringer Forex Performance Tests Forex Traders Court Forex Trading Utdanning og fellesskap Forums Forex Kalender og verktøy kopiere Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter reservert. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter forbeholdt amerikansk og internasjonal lov.

No comments:

Post a Comment